لطفا منتظر بمانید...

قفل شاخک چیست؟

امروزه در فروشگاه‌های مدرن  با دکوراسیون جدید که در آن از رگال فلزی شیاردار با شاخک‌های آویز استفاده می‌شود، نوع چیدمان محصولات به گونه‌ای است که مشتریان قابلیت لمس محصولات را از نزدیک دارند، از این رو با توجه به ارزشمند بودن محصولات، احتمال سرقت آنها  توسط افراد سودجو بسیار است. فروشگاه دکوپارت با ارائه محصولی با عنوان قفل شاخک (STOP LOCK HANGER) این امکان را فراهم کرده تا مشتری بدون هماهنگی فروشنده امکان برداشت محصول را نداشته باشد و احتمال سرقت را به حداقل ممکن رسانده است.

قفل مگنتی با نصب روی شاخک آویز محصولات مانع از برداشته شدن اجناس توسط مشتری شده. نحوه عملکرد یا مکانیزم قفل طوری هست که با نزدیک کردن مگنت (آهنربای مخصوص) به زیر قفل عمل می‌کند و باز می‌شود. رنگ قرمز این محصول به خاطر چشمگیر بودن آن می‌باشد و یک هشدار مناسب برای افراد سودجو قبل از نزدیک شدن به محصولات فروشگاه می‌باشد.

هم‌اکنون از این محصول در فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی موبایل، فروشگاه‌های عرضه بدلیجات، پوشاک، آرایشی و بهداشتی و دیگر اصناف استفاده می‌شود.

برای برای دیدن تصاویر بیشتر این محصول که توسط فروشگاه دکوپارت با مناسبت‌ترین قیمت عرضه می‌شود، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قفل مگنتی رگال

Story Details Details Like

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts