لطفا منتظر بمانید...

نکات جالب در طراحی دکوراسیون مغازه موبایل

در جذب مشتری اولین نکته‌ای که باید توجه کرد این است که نباید مغازه موبایل خود را خیلی شلوغ کنید. برای این کار می‌توانید با طراحی ویترین جذاب و پیاده سازی یک دکوراسیون منظم فضای مناسبی برای جذب مشتری ایجاد کنید.

یکی از ایده‌های جالب این است که فضایی برای مشتری به وجود آورید که بتواند گوشی‌‌های مورد نظر خود را امتحان کند و با امکانات آن موبایل آشنا شود. برای این کار می‌توانید برخی از مدل‌های گوشی‌های همراه برندهای معروف مثل آیفون و سامسونگ را بر روی نگهدارنده‌های موبایل قرار دهید. همچنین درکنار دکوشلف می‌توانید از صفحه‌ نمایش لمسی یا کدهای QR (اسکن کدهای فوری) برای نمایش اطلاعات اضافی در مورد محصولات استفاده کنید.

چیدمان صحیح در فروشگاه باعث می‌شود که مشتریان در کمترین زمان ممکن، به کالای موردنظرشان دست پیدا کنند. پس باید طبقه‌بندی درستی هم در نظر داشته باشد. مثلاً می‌توانید اجناس را به ترتیب ارزان‌ترین به گرانترین، قدیمی‌ترین به جدیدترین و پربازدیدترین به کم بازدیدکردن طبقه‌بندی کنید.


نورپردازی مغازه موبایل بسیار مهم است. با استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف و ال‌ای‌دی تا جایی که می‌توانید مغازه خود را نورانی کنید تا هم همه‌جا روشن باشد و هم برق کمتری مصرف شود و در مصرف انرژی صرفه‌جویی صورت گیرد.

همچنین شما می‌توانید به ‌منظور داشتن دکوراسیون مغازه موبایل بی‌نظیر یک محیط تعاملی در فروشگاه خود ایجاد کنید تا مشتریان را درگیر کرده و احساس راحتی بیشتری به آنها دست بدهد. می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند بازی‌ها، مسابقات و دموها برای ایجاد یک تجربه منحصر به ‌فرد و به ‌یادماندنی برای مشتری استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از استندهای موبایل و گوشی همراه استفاده کنید.

فراموش نکنید که یک فضا جهت استراحت در فروشگاه تلفن همراه خود بگنجانید. برای این کار می‌توانید از مبلمان‌های راحت و دنج مانند مبل، صندلی و کوسن استفاده نمایید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، نحوه نمایش لوازم جانبی موبایل مانند قاب‌های گوشی می‌باشد. سعی کنید از روش‌های خاصی برای نمایش محصولات‌ در دکوراسیون مغازه‌ استفاده کنید. از آنجایی که انواع بسیاری از این لوازم جانبی موجود است، با استفاده از رگال‌های شیاردار فلزی می‌توانید نظم بی‌نظیری به محصولات خود دهید و به این وسیله در انتخاب کالای مناسب به مشتری خود کمک کنید، زیرا رگال‌های شیاردار امکان نصب انواع شاخک‌های آویز در اندازه‌های مختلف را دارد. و شما می‌توانید با هزینه کم و مقرون به صرفه کالاهای خود را به خوبی دسته‌بندی کنید.

اگر نگران دزدی از کالاهای خود هستید می‌توانید از قفل‌های مگنتی در فروشگاه خود استفاده کنید.

استند موبایل


به یاد داشته باشید که ابعاد فروشگاه موبایل شما نقش مهمی در نحوه طراحی دکوراسیون مغازه موبایل دارد. اگر مغازه شما کوچک است، برای طراحی آن از رنگ‌های تیره استفاده نکنید، زیرا رنگ‌های تیره سبب کوچک به ‌نظر رسیدن مغازه می‌‌شود. نورپردازی در مغازه‌های کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از نورپردازی تیره و تاریک باعث گرفتگی فروشگاه می‌شود. پس سعی کنید از نورپردازی روشن استفاده نمایید. طراحی سقف می‌تواند به‌گونه‌ای باشد که سبب جذب مشتری شود و به ماندگاری بیشتر مشتری در فروشگاه شما کمک کند.

تیم طراحی ویترین و دکوراسیون دکوپارت همواره با توجه به شرایط فروشگاه موبایل شما بهترین دکوراسیون را برای شما پیاده‌سازی خواهد کرد.

در انتها فراموش نکنید که ویترین مغازه موبایل شما اولین جایی است که مشتری با آن برخورد می‌کند. بنابراین تمام اصول مربوط به چیدمان مغازه (از نورپردازی گرفته تا رنگ‌بندی و چیدمان هنرمندانه) در ویترین باید به بهترین شکل رعایت شود. به‌ یاد داشته باشید که مشتریان فقط در چند ثانیه اول مغازه موبایل‌ شما را قضاوت می‌کنند.

شاخک رگالی


دکوپارت، سابقه طولانی در مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی ویترین فروشگاهی (با رگال‌های فلزی شیاردار) به صورت تخصصی دارد. سایر محصولات استند موبایل، نگهدارنده هدفون، شاخک‌های آویز و قفل‌های مگنتی در فروشگاه دکوپارت ارائه می‌شود و برای دکوراسیون انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی، موبایل و… کاربرد دارد.

Story Details Details Like

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts