لطفا منتظر بمانید...

قفسه پلاستیکی ابزار، پلاستون

یکی از مهمترین نکات طبقه‌بندی تجهیزات و ابزارآلات مورد استفاده در صنایع این است که باید دسترسی به آنها را آسان و ساده در عین حال قابل رویت کند.

از این رو براساس نیاز خریداران، انواع قفسه‌های پلاستیکی با طرح‌ها ی متنوع در بازار موجود است و خریداران می‌توانند متناسب با نیاز خود مدل مناسب این محصول را که با نام پلاستون عرضه می‌شود را تهیه نمایند.

در گذشته این محصولات با جنس فلز در بازار عرضه می‌شده‌است اما امروزه با توجه به پیشرفت صنایع و استفاده از مواد پلاستیکی مقاوم با وزن سبک‌تر و قابلیت حمل بیشتر، با هزینه‌های بسیار مناسب به صورت پلاستیکی در بازار عرضه می‌گردد .

گفتنی است که از قفسه پلاستیکی ابزار می‌توان در محیط‌های مختلفی مانند کارخانه‌ها و یا مراکز دیگر استفاده کرد و همین مسئله باعث می‌شود که به مدل‌های مختلفی از محصول نیاز داشته باشد.

مدل‌های مختلف قفسه پلاستیکی ابزار:

  • قفسه پلاستیکی ابزار مخصوص وسایل کوچک

قفسه پلاستیکی ابزار که برای ابزار کوچک طراحی شده است را می‌توان یکی از مهم‌ترین محصولات موجود در بازار دانست که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

این محصول برای تعمیرکاران تلفن همراه، فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو و مشاغل مشابه که ابزار و وسایلی بسیار کوچک دارند گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود.

این نوع از قفسه های پلاستیکی معمولا در ابعاد کوچکی تولید می‌شود، قابلیت حمل ندارد ولی جای بسیار کمی را اشغال می‌کند و از هر جهت برای تعمیرکارانی که وسایل کوچک مانند برد گوشی یا ریموت کنترل‌ها را تعمیر می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. تنوع ابعاد این کالا را می‌توانید از طریق لینک محصول پلاستون دکوپارت مشاهده  و در سراسر کشور آن را در محل کار خود تحویل بگیرید.

  • قفسه پلاستیکی ابزار در دوکدل کشویی و پایه‌دار

از این محصول می‌توان در محیط‌های کوچک استفاده کرد. محصولات چند طبقه به صورت ایستاده برای استفاده در محیط‌هایی نظیر فروشگاه و تعمیرگاه یا برای محیط‌های صنعتی کوچک نظیر کارگاه‌های تولیدی و تراشکاری‌ها مناسب است.

امکان نصب طبقات و جداسازی آنها در برخی از این مدل‌ها وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید طبقات بیشتری را در اختیار داشته باشید. پایه‌های ثابت این محصول در کنار استحکام بالا از مهمترین ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود خریداران بتوانند این مدل را در طول سالیان دراز مورد استفاده قرار دهند.

مدل پایه‌دار مناسب برای قرار دادن تعداد زیادی از این محصول روی هم می‌باشد و مدل کشویی آن نیز مناسب استفاده در قفسه و طبقه می‌باشد.

سخن آخر

شما می توانید کالای مناسب نیاز خود را از فروشگاه دکوپارت خریداری کرده و استفاده کنید. شما بدون مراجعه حضوری، می‌توانید با سریع‌ترین و بهترین روش قفس‌های پلاستیکی ابزار مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. برای مشاهده محصولات موجود در فروشگاه دکوپارت می‌توانید به صفحه پلاستون مراجعه کنید.

به شما پیشنهاد می‌شود، از محصولات زیر نیز مشاهده به عمل آورید:

جعبه انبارش

پالت بار

Story Details Details Like

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts